Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~michalb95 | użytkownik

imię i nazwiskoMichał adresJaworzno zarejestrowany07.11.2010 @12:37:11 ostatnio na stronie19.10.2015 @20:21:06



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty25 komentarze97 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~zjola    10.11.2016 @12:51:16
Niech Pan ćwiczy kreskę. Pion , poziom, ukos, owal, okrąg na szarym papierze, dużym formacie. Ręka się wyrobi. Proszę ćwiczyć na martwej naturze. Trzeba zwracać uwagę na kształt przedmiotów i kształt przestrzeni pomiędzy nimi. Należy umieć zwymiarować rysunek posługując się jako miarą jednym z detali. Kalkowanie i kolorowanie to najgorszy z możliwych pomysłów. Nic samo nie przyjdzie, potrzebna jest podstawowa wiedza i trening, no chyba że ktoś chce zostać drugim Nikiforem. Długa droga przed Panem ale trening czyni mistrza.
_______
Dajcie "łapki" jeżeli się Wam naprawdę podoba, bez ściemy
https://m.facebook.com/Jolamaluje1970/
~omen0209    26.01.2013 @17:35:39
żaden ze mnie mistrz ale dzięki za uznanie powodzenia w rysowaniu
_______
Zapraszam serdecznie na https://www.facebook.com/omenart.portrety/
~Wera12343    30.06.2012 @15:08:41
wzajemnie zapraszam do ocenki
~Ysiu255    04.03.2012 @17:11:42
heh
~arturfu    01.12.2011 @22:03:04
:D
~arturfu    19.11.2011 @07:48:08
no właśnie nie wiem xD Czasami sam się dziwie jak ja coś rysuje :D
~arturfu    15.09.2011 @21:19:50
dzięki :D
~Alethea    11.08.2011 @17:08:18
przestudiuj proporcje... prawie wszystkie twoje prace sa zniekształcone, jak oczy i nos sa całkiem przyzwoite to zrobisz za nisko usta, albo za wysokie czoło.... bardzo podoba mi sie twoje cieniowanie.. jak wszystko bedziesz rysował na swoim miejscu, a nie gdzies "w kosmosie" to wyjda naprawde ciekawe portrety...
~lovebitess    20.07.2011 @18:08:34
ależ proszę kolego.
~omen0209    19.07.2011 @21:04:02
na pewno, wystarczy, że poćwiczysz anatomię a później poduczysz się cieniować i będzie extra , tylko trenuj cierpliwie pzdr
_______
Zapraszam serdecznie na https://www.facebook.com/omenart.portrety/
~dmitrij    18.06.2011 @14:53:30
mi się najwygodniej uczy jak ktoś pozuje, można się przyzwyczaić do tego, że się rusza, do naturalnego światła i tak dalej. powodzenia.
~IvonS    01.06.2011 @20:08:43
tia...
_______
Czoko-dżem!!! ;D
~IvonS    23.05.2011 @22:17:35
Dzięki. Wiesz co, ja na poczatku ćwiczyłam odrysowując obrazki na papierze śniadaniowym, czy na szybie, a potem dryg do proporcji z czasem sam przychodzi
Pozdro
_______
Czoko-dżem!!! ;D
~santana    14.04.2011 @22:12:27
Widzę, że galeria rośnie. Jednak nie wpadaj w manierę, poszukuj nowych środków. Jak coś raz wyjdzie fajnie, to nie powielaj tego do oporu. Pozdrawiam!
_______
Kobieta jest nieosiągalna w swej fizycznej doskonałości
~pozor    02.01.2011 @18:53:19
Dzięki i powodzenia w 2011
~pos    02.01.2011 @12:31:52
dzięki
_______
On natchniony i młody był
~malwa115    31.12.2010 @13:24:21
Ja również dziękuję
~Kaith    30.12.2010 @17:55:07
na moje nieszczęście- wiem.
_______
God dammit!
~anielciakk    25.12.2010 @12:58:33
swietna galeria
_______
Fotografując staraj się pokazać wszystko to czego bez Twojej pracy i Twoich zdjęć, nikt by nie zobaczył... ---> nie dziękuj, KOMENTUJ
~PHBs    04.12.2010 @16:01:16
dziękuję i pozdrawiam
_______
somebody somewhere your life's going nowhere
~Lukasz18    10.11.2010 @20:38:03
dzięki wielkie milo ze komuś podoba się moja skromna praca co Ci poradzić hmm nie wiem zadaj jakieś konkretne pytanie to Ci poradzę o ile bd umiał, a to to dużo ćwicz ćwicz i jeszcze raz ćwicz pozdrawiam
~Sheena7    09.11.2010 @17:26:41
Nie ma za co. Moje początki też nie były zbyt udane
_______
"Here are things known, and there are things unknown, and in between are the doors."
~santana    09.11.2010 @14:39:30
z niku wnioskuję, że Pan mlody, niedoświadczony, dlatego wybaczam, rozumiem, ale proszę: nie rysujemy ze zdjęcia, jeśli Pan lubi rysować to radzę obserwować rzeczywistość. Wiem, że nikt nie będzie chciał pozować. Właśnie o to chodzi, szybkie szkice dużo dają, wyrobisz sobie kreskę, zaczniesz wyłapywać najwazniejsze rzeczy, zaczniesz widzieć więcej. Długa droga przed Panem, ale prosze sie nie poddawać.
_______
Kobieta jest nieosiągalna w swej fizycznej doskonałości
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt